Terug

  • Gratis verzenden
  • Achteraf betalen mogelijk
  • Laagste prijsgarantie

Klantenservice

Neem contact op

* Verplichte velden

Veelgestelde vragen


1. Bestellen

1.1 Ik heb geen bevestiging gekregen in mijn mailbox?

De bevestigingsmail wordt automatisch verstuurd. Kijk ook in je ongewenste postvak (Spambox). Staat de e-mail daar niet in, heb je misschien een verkeerd mailadres in gevuld? Zo ja, kun je ons altijd e-mailen op [email protected] 

1.2 Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Zolang artikelen nog in de winkelwagen staan, kan je je bestelling nog wijzigen. Je kunt bijvoorbeeld het product en het aantal nog wijzigen of eventueel artikelen verwijderen of toevoegen. 

1.3 Heb ik garantie op de producten die ik bestel via de Merakishop?

Bij aankoop van artikelen in de merakishop is de wettelijke garantie van toepassing

1.4 Zijn de prijzen die op de Merakishop staan inclusief BTW?

De prijzen in de Merakishop worden zowel inclusief als exclusief BTW aangegeven. 

1.5 Kan ik telefonisch een bestelling plaatsen?

Nee, helaas is het niet mogelijk om telefonisch te bestellen bij de Merakishop. 

1.6 Hoe weet ik wat de status van mijn bestelling is?

Je wordt op de hoogte gehouden van de status van je bestelling door middel van e-mails. Je krijgt meteen na het plaatsen van je bestelling een bestelbevestiging. Zodra je bestelling bij PostNL is aangeboden ontvangt je een verzendbevestiging inclusief een Track & Trace code van PostNL waarmee je je bestelling verder kunt volgen. Is het je ondanks de e-mails toch onduidelijk wat de status van je bestelling is, dan kan je contact opnemen met de klantenservice van de Merakishop.

1.7 Kan ik mijn bestelling annuleren?

In sommige gevallen kan je je bestelling nog annuleren. Neem hiervoor contact op met de klantenservice van de Merakishop.

1.8 Kan ik vanuit het buitenland een bestelling plaatsen?

Ja, je kan bestellingen plaatsen vanuit het buitenland bij betaling met een Nederlands/belgisch betaalmiddel. Je kan je bestelling uitsluitend laten afleveren op een Nederlands en Belgisch bezorgadres.

2. Verzenden

2.1 Wat kost de verzending?

Verzending bij de Merakishop is gratis voor de Benelux.

2.2 Hoelang duurt de verzending?

Je bestelling wordt dezelfde dag verzonden, tenzij er een andere leverdatum is aangegeven!

2.3 Ik woon in Duitsland of Frankrijk, kan ik bestellen?

Nee, dat is op dit moment niet mogelijk. 

2.4 Ik ben woonachtig in een ander land, is verzending mogelijk?

Er is veel mogelijk, neem gerust even contact op met onze klantenservice.

2.5 Waarmee wordt mijn bestelling verzonden?

Wij verzenden met PostNL

2.6 Krijg ik een Track&Trace code van mijn bestelling?

Wanneer je bestelling via de pakketservice wordt verzonden ontvang je een Track&Trace code op je e-mail.

2.7 Mijn product is niet binnen 48 uur geleverd, wat nu?

Op elke productpagina vermelden wij een (verwachtte) levertijd. Heb je een verzendbevestiging in je mailbox ontvangen van ons? Dan is je order gegarandeerd verzonden. Helaas kunnen postbedrijven niet 100% garanderen dat alle post de volgende dag wordt bezorgd.

3. Betalingen

3.1 Is mijn betaling veilig?

Er wordt gebruik gemaakt van Mollie. Mollie verwerkt onze betalingen, zodat dit altijd veilig en gecontroleerd gebeurt.

3.2 Hoe snel wordt mijn betaling verwerkt?

Betalingen worden direct verwerkt. Bank overschrijvingen kunnen langer duren, dit is afhankelijk van je bank. 

3.3 Kan ik met Paypal betalen?

Nee, helaas werken wij momenteel niet met Paypal.

3.4 Kan ik met Creditcard betalen?

Ja, wij ondersteunen betalingen met een creditcard. 

3.5 Zijn er kosten verbonden aan de betaling?

Nee, hier berekenen wij geen extra kosten voor

3.6 Wat zijn de betaalmogelijkheden bij de Merakishop?

Wij accepteren de volgende betaalmethodes

  • iDEAL
  • Bankoverschrijving
  • Visa
  • Maestro
  • Mastercard
  • Bancontact/Mister Cash
  • AfterPay (achteraf betalen)

3.7 Kan ik bij jullie op rekening betalen?

Ja, je kan bij ons op rekening betalen. 

Bij de checkout (afrekenen) heb je de optie achteraf betalen(AfterPay).

4. Bezorgen

4.1 Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik deze niet in ontvangst kan nemen?

PostNL laat een bericht bij je achter en brengt je bestelling naar het dichtsbijzijnde PostNL afhaalpunt. Hier kan je het binnen twee weken afhalen. Daarna gaat het retour naar ons.

4.2 Wat gebeurt er als ik meerdere producten bestel met verschillende levertijden?

Je kan de direct beschikbare artikelen gelijk geleverd krijgen en de overige artikelen gezamenlijk ontvangen in een tweede levering.

4.3 Kan ik mijn bestelling laten bezorgen op een adres in het buitenland?

De Merakishop kan je bestelling afleveren op een adres in Nederland of België. Let op: wanneer het pakket bezorgd dient te worden in België kan de levertijd langer zijn dan wordt aangegeven op de website. Houd hier rekening mee bij het maken van uw bestelling.

Vergelijk producten Verwijder alle producten

U kunt maximaal 3 producten vergelijken

    Hide compare box
    MerakiShop 9.5 / 10 - 4 Reviews @ Feedback Company
    Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »